انعکاس برد استقلال ایران در برابر بوریرام تایلند در بی بی سی

 
انعکاس برد دیروز استقلال در بی بی سی
استقلال با تک گل خسرو حیدری موفق شد بوریرام را در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی شکست دهد.
 
 

جام ورزشی: از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام قهرمانان آسیا دیروز و در ورزشگاه آزادی تیم استقلال میزبان بوریرام تایلند بود.

 

بی بی سی فارسی در مورد این بازی گزارش داد: در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال تهران با تک گل خسرو حیدری بوریرام تایلند را در ورزشگاه آزادی شکست داد.

 

آبی پوشان در ورزشگاه آزادی تهران و با همراهی بیش از ۹۰ هزار نفر تماشاگر میزبان بوریرام تایلند بودند.

 

استقلال در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی در همان دقایق شروع بازی روی ضربه خسرو حیدری در دقیقه ۲ به گل رسید.

 

خسرو حیدری با نفوذ از جناح راست و جا گذاشتن بازیکن حریف، توپ را روی دروازه فرستاد و ارسال او بدون دخالت بازیکنی مسقیم به کنج دروازه بوریرام رفت.

 

پس از گل دقایق ابتدایی مسابقه، استقلال رو به بازی بسته آورد و همین باعث شد تا حریف تایلندی بازی را در اختیار خود بگیرد.

 

در دقیقه ۱۱ فرهاد مجیدی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد ولی شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه بوریرام به بیرون رفت.

 

در ادامه بازی بازیکنان بوریرام با در اختیار گرفتن میانه زمین و درصد بالای مالکیت توپ نمی توانستند از سد مدافعان استقلال عبور کنند.

 

در نیمه اول بازیکنان بوریرام، با توجه به دفاع همه جانبه استقلال، نماینده تایلند با شوت از راه دور سعی داشتند دروازه استقلال را باز کنند که مهدی رحمتی با واکنش‌های مناسب مانع از گلزنی آنها شد. نیمه اول با تک گل دقایق اولیه خسرو حیدری یک بر صفر به پایان رسید.

 

بوریرام نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد، در دقیقه ۵۲ روی اشتباه مدافعان استقلال بازیکنان این تیم در آستانه تک به تک شدن با رحمتی قرار گرفتند که دخالت محمد قاضی باعث شد توپ به کرنر برود.

 

پس از دو موقعیت تیم تایلندی، بازیکنان استقلال میانه میدان را در اختیار خود گرفتند.

 

در دقیقه ۶۲ فردین عابدینی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان بوریرام قرار گرفت ولی تکل از پشت مدافع این تیم مانع از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال شد.

 

دو تیم در نیمه دوم بیشتر با ارسال از دو جناح و شوت از راه دور قصد داشتند به گل برسند که هر دو در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.

 

بازیکنان بوریرام در ۲۰ دقیقه پایانی بازی روی ارسال از دو جناح فرصت‌های خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کردند ولی رحمتی و مدافعان این تیم توانستند این موقعیت ها را دفع کنند.

 

در پایان استقلال به تک گل نیمه اول خسرو حیدری موفق شد بوریرام را شکست دهد. بازی برگشت دو تیم روز ۲۷ شهریور و در تایلند برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:انعکاس برد استقلال در آسیا در برنامه بی بی سی ,, | 11:22 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس